Pulsar Business Men PY7015X1

PU PY7015X1

Nowość

Ciekawy zegarek męski Pulsar PY7015X1 doskonale sprawdzi się podczas biznesowych spotkań i nie tylko. Koperta o średnicy 45mm została wykonana z wysokiej jakości stali szlachetnej, która nie ulega korozji. W kopercie osadzono bardzo trwałe szkło mineralne, które jest odporne na pęknięcia dzięki swej elastyczności. Ciekawa, czarna tarcza otrzymała oznaczenia z warstwą fluorescencyjną, która umożliwia odczyt godziny w ciemności. Czarny pierścień dookoła cyferblatu, powoduje jego optyczne powiększenie. Koperta została zawieszona na czarnym pasku z naturalnej skóry, która wygodnie układa się na nadgarstku. Zegarek ten posiada bardzo dokładny mechanizm kwarcowy z wieloma funkcjami. Funkcja datownika wskazuje dzień miesiąca, a na tarczy po prawej stronie wyświetlana jest godzina w trybie 24h. Funkcja czasu światowego umożliwia odczytanie godziny w największych krajach na świecie na podstawie stref czasowych, a na tarczy po lewej stronie istnieje możliwość ustawienia drugiego czasu. Klasa wodoszczelności 100m pozwala na uprawianie sportów wodnych takich jak np. pływanie.

  • Płeć męski
  • Styl klasyczny
  • Odczyt analogowy
  • Pasek skórzany
  • Mechanizm kwarcowy
  • Koperta stal
  • Szkło mineralne
  • Wodoszczelność 100M
  • Okres gwarancji 2 lata
  • Czas światowy Tak
  • Datownik Tak
878,99 zł

Negocjuj cenę

Proszę zaloguj się by użyć tego modułu.

Zapytaj o produkt

Pulsar Business Men PY7015X1

Pulsar Business Men PY7015X1

Twoje dane kontaktowe :

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Pokaż warunki dostawy i płatności

Akceptowalne formy płatności:

- Płatność on-line,
- płatność przelewem,
- wysyłka za pobraniem.

Koszty wysyłki: Do każdego zamówienia dostawa kurierem na terenie Polski gratis!

Realizacja dostawy w terminie do 10 dni roboczych.

Wysyłka do wszystkich krajów UE (skontaktuj się z nami po więcej szczegółów).

Pokaż warunki gwarancji

1. Firma ZIBI udziela 2 letniej gwarancji
2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru
z umową.
3. Karta gwarancyjna ważna jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Firma ZIBI nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe na skutek wydarzeń losowych oraz innych okoliczności za które nie odpowiada sprzedawca.
5. W celu dokonania naprawy reklamujący zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć kompletne urządzenie wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną i paragonem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub do punktu zakupu. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, sklep lub punkt serwisowy przesyła dany towar do Centralnego Punktu Serwisowego. W takim przypadku termin naprawy reklamacji wynosi 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, o czas oczekiwania na części zamienne od dostawcy lub o czas potrzebny do wykonania testów. 
Po wykonaniu naprawy reklamujący odbiera urządzenie w punkcie nadania. 
6. Naprawy gwarancyjne niektórych marek wykonywane są wyłącznie w serwisach producenta – termin rozpatrzenia reklamacji ustala wówczas producent. 
7. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do i z punktu serwisowego ponosi reklamujący. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć wraz z reklamowanym urządzeniem odpowiednie materiały eksploatacyjne używane z tym urządzeniem (np. baterie, zasilacz). W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie lub zgłoszenia usterki która nie jest objęta gwarancją reklamujący zostanie obciążony kosztami za wykonanie ekspertyzy technicznej i kosztami transportu.
8. Gwarancja nie obejmuje:
a. czynności, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt
np. konserwacja zegarka, wymiana baterii, pasków oraz innych materiałów eksploatacyjnych;
b. ścierania się zewnętrznej powłoki urządzenia;
c. uszkodzenia kopert, bransolet, teleskopów, pasków, szkiełek;
d. uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, zanieczyszczeń;
e. wad powstałych wskutek zdarzeń losowych.
f. uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym bądź nieostrożnym użytkowaniem oraz uchybieniami w konserwacji zegarka.
9. Gwarancja traci ważność z powodu:
a. wadliwego przechowywania i konserwacji urządzenia oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika;
b. gdy uszkodzenie jest wynikiem wszelkich prób niefachowej naprawy (np. wymiany baterii) wykonanej poza autoryzowanym serwisem, wszelkich modyfikacji urządzenia lub zastosowania niewłaściwych części;
c. uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

wyszukiwanie zaawansowane konfigurator

Napisz opinię

Pulsar Business Men PY7015X1

Pulsar Business Men PY7015X1

Projekt i wykonanie SYLOGIC.PL