SEIKO PREMIER SKP396P1

SI SKP396P1

Nowość

Seiko PREMIER SKP396P1 to elegancki zegarek męski, który jest doskonałą propozycją do garnituru i eleganckiej koszuli. Kolekcja Premier wyróżnia się najwyższą klasą użytych materiałów oraz prezyją wykonania. Stalowa koperta pokryta złotem zmieści się pod mankiet każdej koszuli dzięki grubości zaldwie 6 mm. Jej szerokość to 40,7 mm. Stal szlachetna wysokiej jakości jest odporna na korozję. Kopertę zawieszono na eleganckim, czarnym pasku z naturalnej skóry. Oznaczenie prązkowanej jasnej tarczy ograniczono do niezbędnego minimum. Dwie wskazówki (minutowa i godzinowa) wskazują godzinę na indeksach w postaci cyfr rzymskich. Dodatkowa funkcja datownika informuje o dniu miesiąca. Za dokładne wskazanie czasu odpowiada niezawodny mechanizm kwarcowy. Zegarek zachowa schludny wygląd przez wiele lat dzięki zastosowaniu szkła szafirowego, które jest odporne na zarysowania! Wodoszczelność 30m chroni ten model jedynie przed niewielkimi zachlapaniami.

  • Płeć męski
  • Styl klasyczny
  • Odczyt analogowy
  • Pasek skórzany
  • Mechanizm kwarcowy
  • Koperta stal
  • Szkło szafirowe
  • Wodoszczelność 30M
  • Okres gwarancji 2 lata
  • Datownik Tak
1 749,00 zł

Negocjuj cenę

Proszę zaloguj się by użyć tego modułu.

Zapytaj o produkt

SEIKO PREMIER SKP396P1

SEIKO PREMIER SKP396P1

Twoje dane kontaktowe :

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Pokaż warunki dostawy i płatności

Akceptowalne formy płatności:

- Płatność on-line,
- płatność przelewem,
- wysyłka za pobraniem.

Koszty wysyłki: Do każdego zamówienia dostawa kurierem na terenie Polski gratis!

Realizacja dostawy w terminie do 10 dni roboczych.

Wysyłka do wszystkich krajów UE (skontaktuj się z nami po więcej szczegółów).

Pokaż warunki gwarancji

1. Firma ZIBI udziela 2 letniej gwarancji
2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru
z umową.
3. Karta gwarancyjna ważna jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Firma ZIBI nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe na skutek wydarzeń losowych oraz innych okoliczności za które nie odpowiada sprzedawca.
5. W celu dokonania naprawy reklamujący zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć kompletne urządzenie wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną i paragonem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub do punktu zakupu. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, sklep lub punkt serwisowy przesyła dany towar do Centralnego Punktu Serwisowego. W takim przypadku termin naprawy reklamacji wynosi 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, o czas oczekiwania na części zamienne od dostawcy lub o czas potrzebny do wykonania testów.
Po wykonaniu naprawy reklamujący odbiera urządzenie w punkcie nadania.
6. Naprawy gwarancyjne niektórych marek wykonywane są wyłącznie w serwisach producenta – termin rozpatrzenia reklamacji ustala wówczas producent.
7. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do i z punktu serwisowego ponosi reklamujący. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć wraz z reklamowanym urządzeniem odpowiednie materiały eksploatacyjne używane z tym urządzeniem (np. baterie, zasilacz). W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie lub zgłoszenia usterki która nie jest objęta gwarancją reklamujący zostanie obciążony kosztami za wykonanie ekspertyzy technicznej i kosztami transportu.
8. Gwarancja nie obejmuje:
a. czynności, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt
np. konserwacja zegarka, wymiana baterii, pasków oraz innych materiałów eksploatacyjnych;
b. ścierania się zewnętrznej powłoki urządzenia;
c. uszkodzenia kopert, bransolet, teleskopów, pasków, szkiełek;
d. uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, zanieczyszczeń;
e. wad powstałych wskutek zdarzeń losowych.
f. uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym bądź nieostrożnym użytkowaniem oraz uchybieniami w konserwacji zegarka.
9. Gwarancja traci ważność z powodu:
a. wadliwego przechowywania i konserwacji urządzenia oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika;
b. gdy uszkodzenie jest wynikiem wszelkich prób niefachowej naprawy (np. wymiany baterii) wykonanej poza autoryzowanym serwisem, wszelkich modyfikacji urządzenia lub zastosowania niewłaściwych części;
c. uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.

wyszukiwanie zaawansowane konfigurator

Napisz opinię

SEIKO PREMIER SKP396P1

SEIKO PREMIER SKP396P1

Projekt i wykonanie SYLOGIC.PL