Twój koszyk na razie jest pusty.
Jeżeli szukasz produktów dodanych do koszyka na innym urządzeniu - zaloguj się.
Szukasz inspiracji? Zobacz nowościKontynuuj Podsumowanie używając swojego konta
Kontynuuj Podsumowanie jako nowy klient
Stworzenie konta ma wiele korzyści:
W celu zgłoszenia reklamacji lub naprawy pogwarancyjnej można skorzystać z jednej z trzech dostępnych opcji:
1
Dostarczyć zegarek do punktu sprzedaży lub innego salonu TimeTrend
2
Dostarczyć zegarek do jednego z autoryzowanych punktów serwisowych
lista punktów znajduje się poniżej
3
Wysłać zegarek pocztą
w tym celu należy wypełnić formularz i wysłać paczkę na adres:
Grupa Zibi S.A. Serwis Centralny
ul. Chodakowska 10
96-500 Sochaczew
tel.: +48 46 862 01 25
Serwisant w ciągu 14 dni rozpatrzy Twoja reklamację i skontaktuje się z Tobą pod podanym numerem telefonu.