Regulamin salonu Time Trend
Regulamin salonu Time Trend
Dane identyfikujące Sprzedawcy
Salon Time Trend (dalej: „Salon”) prowadzony jest przez Spółkę Grupa Zibi S.A. (dalej: „Sprzedawca”), z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Wirażowej 119, 02-145 Warszawa, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Gospodarczego, pod numerem KRS 0000718602, NIP: 5223113927, REGON: 369494855, kapitał zakładowy 125 000 000 zł, w pełni wpłacony, telefonów znajdują się na www.timetrend.pl/salony.
Produkty
Wszystkie produkty oferowane w Salonie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie sprowadzone do Polski
Ceny
- Ceny podane przy produktach wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT
- W przypadku sprowadzania produktu na zamówienie Klienta, ceną obowiązującą dla danej transakcji jest podana Klientowi cena, aktualna na dzień składania zamówienia
- Do ceny produktu mogą być doliczone koszty usług dodatkowych, po uprzednim uzyskaniu na nie wyraźnej zgody Klienta
- Rabaty i promocje nie łączą się
- Promocje Sklepu Internetowego timetrend.pl oraz sklepu Sprzedawcy na Allegro.pl nie stanowią podstawy do negocjacji cen w Salonie
- W przypadku, gdy cena za produkt nie jest uiszczana w całości z góry, Klient może zostać poproszony o wpłatę zaliczki na poczet ceny.
Koszty i termin dostawy
- Na życzenie Klienta i po wyrażeniu przez Klienta zgody na dodatkowe koszty, zakupiony produkt może zostać dostarczony pod wskazany adres za pośrednictwem firmy kurierskiej, po dokonaniu zapłaty pełnej ceny (obejmującej również koszty transportu) w Salonie.
- Chcąc zapewnić szybką i niezawodną realizację zamówienia Sprzedawca korzysta z usług firmy kurierskiej.
- Zalecamy otworzenie przesyłki w obecności kuriera. Ewentualne zastrzeżenia co do zawartości przesyłki prosimy zgłosić kurierowi i zażądać sporządzenia protokołu.
- Koszty dostawy:
a. GRATIS przy zakupie za cenę powyżej 250 zł
b. Przy zakupie za cenę do 250 zł - zgodnie z aktualnym cennikiem firmy kurierskiej – Klient jest informowany przez obsługę Salonu o kosztach dostawy i przed dokonaniem zapłaty musi wyrazić na nie zgodę
- Wysyłka towaru następuje najpóźniej 5 dnia po zakupie towaru
- Wysyłka towaru sprowadzanego na zamówienie następuje najpóźniej 5 dnia po otrzymaniu towaru przez Sprzedawcę
Odpowiedzialność Sprzedawcy
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (art. 556 Kodeksu cywilnego).
- Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili wydania rzeczy Kupującemu lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili (art. 548, art. 559 Kodeksu cywilnego)
Gwarancje
Szczegółowe informacje oraz treść gwarancji udzielanych na poszczególne produkty dostępne są u obsługi Salonu
Reklamacje i zwroty
- Warunkiem zgłoszenia reklamacji jest dostarczenie reklamowanego produktu wraz z dowodem zakupu (w przypadku reklamacji z tytułu rękojmi bądź niezgodności towaru z umową) bądź dowodem zakupu lub kartą gwarancyjną z pieczątką Sprzedawcy (w przypadku reklamacji gwarancyjnej) do jednego z Salonów sieci Time Trend.
- Wybór podstawy reklamacji oraz dochodzonego roszczenia należy do Klienta
- Reklamacje gwarancyjne rozpatrywane są zgodnie z warunkami udzielonej gwarancji
- Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są w oparciu o przepisy Kodeksu cywilnego
- Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową (dotyczy rzeczy zakupionych przed dniem 25.12.2014 r.) rozpatrywane są w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.
- Klient ma możliwość zwrócić towar zakupiony w Salonie Time Trend w ciągu 14 dni od dnia zakupu. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwrot środków możliwy jest wyłącznie na Kartę Podarunkową Time Trend.
- Zgodnie z art 32 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. z dnia 9 listopada 2016 r., poz. 1823) Sprzedawca odmawia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich