Produkt dostępny
Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 500 zł.
Oficjalna dystrybucja ZiBi - gwarancja oryginalności
Darmowa wymiana baterii przez cały okres gwarancji
Przymierz lub odbierz zegarek w 1 z 72 salonów stacjonarnych
Stała oferta rat 0% - decyzja już w 15 minut
FESTINA 20668/5 to męski zegarek z kolekcji Timeless Chronograph, łączącej klasyczną elegancję z funkcjonalnością chronografu. Ten czasomierz wyróżnia się ponadczasowym designem i wysoką jakością wykonania.
Zegarek napędzany jest precyzyjnym mechanizmem kwarcowym, zapewniającym niezawodność i dokładność pomiaru czasu. Funkcja chronografu pozwala na pomiar czasu z dokładnością do 1/10 sekundy.
Tarcza zegarka ma niebieską z indeksami i wskazówkami w kolorze złocistym, zapewniającymi doskonałą czytelność. Trzy subdziałki chronografu dodają sportowego charakteru. Szkło mineralne skutecznie chroni tarczę przed zarysowaniami.
Koperta o średnicy 44 mm wykonana jest ze stali nierdzewnej, odpornej na korozję i uszkodzenia. Stalowa bransoleta z zapięciem motylkowym gwarantuje wygodę i dobre dopasowanie na nadgarstku.
Klasa wodoszczelności 10 ATM (100 metrów) umożliwia korzystanie z zegarka podczas pływania i innych sportów wodnych.
- oryginalne pudełko
- 2-letnią gwarancję
- instrukcję obsługi
Marka Festina narodziła się w 1902 roku w szwajcarskiej miejscowości Le Chaux de Fonds. Nazwa Festina ma swoją genezę w powiedzeniu „Festina lente!” co można przetłumaczyć jako „spiesz się powoli”. To motto przywarło do marki, która od tej pory kojarzona była z zegarkami godnymi zaufania.
Klienci przywykli do tego, że w jej portfolio można znaleźć produkty nie tylko świetnie wykonane, ale też oferujące ciekawe wzornictwo, które każdego dnia na nowo będzie przyciągać uwagę i zachwycać szczegółami.
Festina jest szeroko rozpoznawalną marką za sprawą swojego zaangażowania w sport, w tym kolarstwo. Oprócz dbania o profesjonalne pomiary czasu producent wypuszcza na rynek edycje specjalne i limitowane, które są poświęcone takim imprezom jak Tour de France czy Tour de Pologne. Ostatnio rozpoczęła się kampania „Time To Live” z udziałem Gerarda Butlera nawiązująca do powiązań marki ze światem sportu.