Misja | Wizja | Dlaczego my | Wartości | Co zyskujesz | Aplikuj | Rekrutacja

Time Trend. Twój czas, Twoje chwile.

Time Trend to jedna z największych sieci salonów z zegarkami w Polsce. Nasza pasja do zegarków trwa już ponad 25 lat. W tym czasie osiągnęliśmy pozycję wiodącej firmy w naszym sektorze na rynku polskim. Salony Time Trend należą do Grupy Zibi, która jest wyłącznym dystrybutorem takich marek jak Atlantic, Casio, G-Shock, Guess, Seiko, Timberland czy Caravelle. W naszych salonach przywiązujemy bardzo dużą uwagę do obsługi klienta. Ciągłe doskonalenie w tym zakresie oraz niezwykle bogata oferta pozwala nam dostarczać radość, przyjemność i satysfakcję dla Klientów o różnych gustach i potrzebach. Podchodzimy do naszych klientów z entuzjazmem i zaangażowaniem, tworząc przy tym swobodą atmosferę. Dbamy, aby każdy odwiedzający czuł się dobrze i opuszczał nas zadowolony.

Misja

Sprawiamy, że wartościowe marki i produkty są dostępne, aby pomagać, spełniać marzenia i podkreślać wizerunek Klienta.

Wizja

Jesteśmy liderem w każdym segmencie lub niszy rynkowej w której działamy. Dostarczamy wartościowe marki i produkty oraz wysokiej jakości usługi spełniające potrzeby klienta. Nasze marki i produkty są najbardziej pożądane na rynku. Firmy Grupy Zibi są najbardziej rozpoznawalnymi firmami w swoich branżach i miejscami pierwszego wyboru dla Klientów i pracowników.

Dlaczego my?

W Time Trend stworzyliśmy dynamiczne środowisko pracy, które pobudza pracowników do samorozwoju na każdym stanowisku pracy, zarówno zawodowego, jak i personalnego. Jako firma zatrudniamy ponad 200 pracowników w 30 miastach na terenie całej Polski.

 

Nasze wartości:

- Ciągłe doskonalenie (rozwój firmy i samorozwój) zbieranie wiedzy

Lean jest naszym wyznacznikiem w ciągłym doskonaleniu siebie, swojego stanowiska pracy oraz otoczenia. Podejmujemy wyzwania, nie boimy się eksperymentować. Działamy w kierunku usprawnień i podnoszenia własnej efektywności w działaniu. Zbieramy wiedzę i się nią dzielimy.

 

- Praca zespołowa, indywidualny wkład w pracę zespołową

Dla nas to indywidualny wkład każdego z nas we wspólny sukces Firmy. Jesteśmy dla siebie inspiracją, wsparciem i partnerami. Wspólnie i z szacunkiem dla swojego zdania pracujemy nad optymalnymi rozwiązaniami dla satysfakcji naszych klientów i pracowników.

 

- Dobra atmosfera pracy i współpracy

Szacunek jest dla nas podstawą, okazujemy sobie zrozumienie i sprawiamy, że praca dla każdego z nas jest pasją. Dbamy o siebie i swoje otoczenie, aby stale podnosić komfort swojej pracy.

 

- Wiarygodność i dobra komunikacja (z Klientem i w Grupie)

Udzielamy sprawdzonych i rzetelnych informacji Naszym Klientom, jak również sobie nawzajem. Bazujemy na faktach i danych. Zawsze jesteśmy otwarci na dialog przekazujemy wszystkie informacje bez zbędnej zwłoki.

 

- Rozwiązywanie problemów

Nie boimy się mówić o problemach. Zawsze nazywamy je po imieniu i szukamy rozwiązań u źródła ich powstania. Nie szukamy winnych i nie oceniamy – opieramy się na faktach i danych.

 

Jeżeli:
- Jesteś pozytywnie nastawionym do życia człowiekiem

- Masz nadmiar energii, a siła i moc to Twoje żywioły?

- Dobrze czujesz się w obsłudze klienta?

- Chcesz zbudować swoje success story?

To znaczy, że czekamy właśnie na Ciebie!

Co zyskujesz wybierając pracę u nas?

- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji

- Umowę o pracę (pełny etat)

- Pakiet szkoleń, materiały wdrożeniowe, gadżety na powitanie

- Preferencyjne warunki opieki medycznej LuxMed

- Udział w zjazdach firmowych, ciekawych projektach, integracjach

- Przejrzyste ścieżki kariery- liczne możliwości awansu

- Motywacyjny system wynagrodzeń

- Atrakcyjne pakiety rabatowe na asortyment własny i firm współpracujących

- Przyjazną atmosferę pracy wśród pasjonatów

Oferty pracy

Skorzystaj z poniższego formularza aplikacyjnego. Twoja aplikacja zostanie przeanalizowana i umieszczona w naszej bazie danych pod kątem przyszłych projektów rekrutacyjnych.

 

 

Jak przebiega rekrutacja?

Krok 1: Aplikacja online – Rekrutację zaczynamy od weryfikacji zgłoszenia online. Sprawdzimy czy Twój profil jest zbieżny z naszymi oczekiwaniami. Jeżeli tak, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.

 

Krok 2: Rozmowa rekrutacyjne z HR (telefoniczna lub face to face) – podczas rozmowy sprawdzimy Twoją wiedzę i umiejętności miękkie. Będziemy chcieli dowiedzieć się co motywuje Cię do pracy i jakie masz oczekiwania względem nowego stanowiska. Dla Ciebie spotkanie rekrutacyjne jest okazją, by zapoznać się ze specyfiką pracy i kulturą naszej organizacji.

Krok 3: Spotkanie z Kierownikiem Salonu tzw. Próbka pracy – spotkanie to daje przełożonemu szansę na weryfikację, czy pasujesz do zespołu, dla Ciebie jest to zaś szansa, by poznać specyfikę pracy w Salonie. Podczas takiego spotkania Kierownik zapozna Cię z ogólnymi zasadami pracy w Time Trend. Może się zdarzyć, że kierownik będzie chciał zobaczyć jak radzisz sobie podczas obsługi klienta. Warto, abyś przygotował listę pytań, które chciałbyś omówić z kierownikiem przed podjęciem pracy.

Krok 4:  Omówienie warunków- skontaktuje się z Tobą Regionalny Kierownik Sprzedaży w celu omówienia warunków zatrudnienia. Jeśli obie strony są na TAK- rozpoczynamy współpracę.

Wszystkich traktujemy tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani, dlatego po zakończonym procesie rekrutacji, niezależenie od jej wyniku, otrzymasz od nas informację zwrotną.

 

Dołącz do nas już dziś i rozpocznij swoją przygodę w świecie zegarków!

Zapisz

Zapisz


Projekt i wykonanie SYLOGIC.PL